loading...
موسیقی امروز ایران
موسیقی امروز ایران بازدید : 46 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)
شماره ترک: نام آهنگ: ترانه سرا: آهنگساز: تنظیم کننده:
۱ احساس آرامش روزبه بمانی علیرضا افکاری سیروان خسروی
۲ آرزو روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
۳ این حقم نیست روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
۴ کجایی روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
۵ دریا روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
۶ لحظه روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
۷ خوشبختی روزبه بمانی احسان خواجه امیری هومن نامداری
۸ تموم قلب من روزبه بمانی احسان خواجه امیری هومن نامداری
۹ لب تیغ روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
۱۰ نا برده رنج روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری


این آلبوم آخرین آلبوم احسان خواجه امیری تا به این امروز هست که در تاریخ آبان 91 با کمپانی آوای هنر/هنر اول در سبک پاپ وارد بازار شد و ما متن بعضی از آهنگ ها و مطالب مربوط را به شما نشان می دهیم.

نقد و برسی آهنگ احساس آرامش:

 

ین آهنگ زیبا که ترانه سرای آن روزبه بمانی هست و با آهنگسازی زیبای علیرضا افکاری و با تنظیم سیروان خسروی، خواننده با هنر و مشهور و با آهنگ سازی ها و تنظیم های جادویی،

شعرآهنگ:

پی حس همون روزام  پی احساس آرامش

همون حسی که این روزا به حد مرگ می خوامش

دلم می خواد که عاشق شم

آخه فکرت شده دنیام

اگه عاشق شدن درد

من این درد رو ازت می خوام

اگه این زندگی باشه

من از مردن حراسم نیست

یه حسی دارم این روزا

شاید مردم حواسم نیست

اگه این زندگیم باشه

اگه این سحمم از دنیاست

من از مردن حراسم نیست

یه حسی دارم این روزا

که گاهی با خودم می گم

شاید مردم حواسم نیست

بعد تو من از همه دنیا بریدم

باورم کن من به بد جایی رسیدم

لحظه لحظه زندگی مون با عذاب

باورم کن حال من خیلی خراب

...

نقد و بررسی آهنگ این حقم نیست:

همان طور که در بالا نوشتیم ترانه سرای آهنگ روزبه بمانی هست و با آهنگسازی علیرضا افتخاری و با تنظیم کنندگی هومن نامداری که آهنگی پر طرفتار شده است و طرفتاران احسان این آهنگ را دوست دارند.

شعر آهنگ:

با همیم اما این رسیدن نیست

اون که دونیام عاشق من نیست

با همیم اما پیش هم سردیم

این یه تسکین این که هم دردیم

این یه تسکین این که هم دردیم

این حقم نیست

این همه تنهایی

وقتی تو انجایی

وقتی می بینی بریدم

این حقم نیست

حقم من که یه روز

با تو بودم اما با تو روز خوش ندیدم

تو یه شب میری قلب تو دریاس

بر نمی گردی چون دلت اون جاست

خیلی آشوبی خیلی درگیری خیلی معلومه که داری می ری

...

نقد و بررسی آهنگ دریا:

همان طور که در قبل گفتیم ترانه سرای این آهنگ روزبه بمانی و آهنگ ساز علی رضا افتخاری و با تنظیم کنندگی هومن نامداری هست امید وارم لذت ببرید.

شعر آهنگ:

من این جوری نمی تونم یه سدی بین قلب ماست

تو باید غرق شی در من بفهمی کی دلش دریاست

من اینجوری نمی تونم تو پای من نمی شینی

تو رو اون قدر بخشیدم ، بزرگیم نمی بینی

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

چه قدر تنها برم دریا چه قدر تنهایی بر گردم

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

چه قدر تنها برم دریا چه قدر تنهایی برگردم

من این جوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه

بهشت هم اون ورش باشه به برزخ نمی یرزه

من این جوری نیمی تونم تو اینجایی و من تنها

دارم می میرم از بس که نگفتم چی ازت می خوام

...

نقد و بررسی آهنگ تموم قلب من:

بعضی از طرفتاران این خواننده می گویند که این ترانه بهترین آثار این خواننده هست. این آهنگ با ترانه سرایی روزبه بمانی و با آهنگ سازی خود احسان خواجه امیری  و با تنظیم کنندگی هومن نامداریم ساخه شد امید وارم لذت ببرید.

شعر آهنگ:

تو با تموم قلب نیامده یکی شدی

به قصد کشتن آمدی ، تموم زندگیم شدی

بیا به قلب عاشقم بهونه ی جنون بده

اگه مثل من عاشقی تو هم به من نشون بده

من که بریدم از همه به اعتماد بودنت

دیگه باید چی کارکنم باسه بدست آوردنت

از لحظه ای که دیدمت بیرون نمیرم از خودم

دیگه قرار چی بشه بفهمی عاشقت شدم

درد منو کی می فهمی

عاشقتم چون بی رحمی

دوری از من تا رویا شی

عاشتم هرچی باشی

درد منو کی می فهمی

عاشتم چون بی رحمی

دوری از من تا رویا شی

عاشتم هرچی باشی

اگه به هم نمیرسیم تو با تمام من برو

همین برای من بسه که آرزو کنم تو رو

به من که فکر می کنی پر می شم از یکی شدن

همین برای من بسه که فکر می کنی به من

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موسیقی امروز ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده ی امروز ایران کیست؟
    از کدام آلبوم احسان خواجه امیری خوشتان می آید؟
    از کدام آلبوم رضا یزدانی خوشتان می یاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 1,990